4.1. turėti įgijęs socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį arba baigęs socialinio darbo studijų krypties programą ir įgijęs socialinių mokslų
kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį, arba iki 2014 m. gruodžio 31 d. įgijęs kitą kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį
ir socialinio darbuotojo kvalifikaciją ar baigęs socialinio darbo studijų programą, ar socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka baigęs socialinio darbuotojo
praktinei veiklai pasirengti skirtus mokymus, arba įgijęs socialinės pedagogikos kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį ar socialinio pedagogo
kvalifikaciją, jeigu jis dirba su vaikais ir (arba) šeimomis;
4.2. būti išklausius įžanginius mokymus pagal GIMK programą;
4.3. turėti ne mažesnę kaip 1 (vienų) metų profesinio darbo patirtį socialinio darbo srityje;
4.4. būti susipažinus su LR Konstitucija, Jungtinių tautų vaiko teisių konvencija, Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymu, Socialinių paslaugų įstatymu ir kitais įstatymais,
Vyriausybės nutarimais, Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais, Lietuvos socialinių darbuotojų etikos kodeksu, Mažeikių rajono savivaldybės tarybos sprendimais
bei kitais socialines paslaugas reglamentuojančiais norminiais teisės aktais;
4.6. gebėti organizuoti socialinį darbą ir socialinių paslaugų teikimą, efektyviai panaudojant žmogiškuosius bei kitus galimus išteklius;
4.7. gerai mokėti valstybinę lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
4.8. mokėti dirbti Microsoft Office, Outlook programų paketais, interneto naršyklėmis.
5.1. informuoti ir konsultuoti gyventojus dėl socialinių paslaugų teikimo, vykdyti proaktyvią veiklą, nustatant socialinius sunkumus, kylančius bendruomenėje, ir
informuojant įvairioms socialinėms grupėms priklausančius asmenis apie galimybę gauti socialines paslaugas;
5.2. priimti gyventojų, pageidaujančių gauti socialines paslaugas, prašymus, vertinti asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį;
5.3. tarpininkauti socialinių paslaugų gavėjams, kreipiantis į kitas valstybės ir (ar) savivaldybių institucijas, įstaigas ir (ar) organizacijas, kuriose socialinių paslaugų gavėjai
gali gauti pagalbą;
5.4. organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti socialinių paslaugų teikimą socialinių paslaugų gavėjui;
5.5. organizuoti socialinį darbą ir socialinių paslaugų teikimą, telkiant kitus specialistus;
5.6. bendrauti ir bendradarbiauti su asmenimis iš socialinių paslaugų gavėjo socialinės aplinkos;
5.7. vertinti teikiamų socialinių paslaugų efektyvumą;
5.8. bendradarbiauti su kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis, įstaigomis ir organizacijomis socialinių paslaugų teikimo srityje;
5.9. koordinuoti ir kontroliuoti BVGN darbuotojų darbą, vykdant jiems priskirtas funkcijas;
5.10. prižiūrėti BVGN darbuotojų vykdomą dokumentų valdymą (pildymą, tvarkymą, bylų reviziją);
5.11. vesti Skyriuje teikiamų socialinių paslaugų registraciją, rengti ataskaitas, savaitės planus, dienos ataskaitas bei suvestines;
5.12. rengti BVGN metinius veiklos planus, ataskaitas bei kitus dokumentus ir teikti juos Centro direktoriui tvirtinti;
5.13. dalyvauti rengiant metinį BVGN planą;
5.14. užtikrinti darbo drausmę ir atsakyti už BVGN pavestų užduočių ir priskirtų funkcijų savalaikį ir tinkamą įvykdymą;
5.15. analizuoti BVGN veiklą ir teikti Centro direktoriui pasiūlymus dėl socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo tobulinimo;
5.16. koordinuoti maisto produktų, rūbų ir avalynės, higienos prekių ir kitų vaikų poreikių tenkinimo poreikių užtikrinimui reikalingų daiktų ir priemonių pirkimo procesą;
5.17. vykdyti nenuolatinio pobūdžio Centro direktoriaus nurodymus, susijusius su jam nustatytų funkcijų vykdymu.