30 Bal Džinsų diena!




SPECIALIEJI REIKALAVIMAI, KELIAMI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1.1. turėti ne žemesnį kaip socialinio darbo studijų krypties aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį socialinio darbo srityje;
1.3. išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius socialinę apsaugą, socialines paslaugas teikiančių įstaigų infrastruktūrą, socialinio darbo metodus;
1.4. išmanyti Dokumentų rengimo taisykles bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
1.5. mokėti dirbti Microsoft Office, Outlook programų paketais.
VYRIAUSIOJO SOCIALINIO DARBUOTOJO PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Pagrindinės vyriausiojo socialinio darbuotojo vykdomos funkcijos:
__________________________
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI, KELIAMI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
SOCIALINIO DARBUOTOJO ŠEIMŲ KONSULTAVIMUI PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
__________________________
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI, KELIAMI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
SOCIALINIO PEDAGOGO PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
__________________________
II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI, KELIAMI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Užimtumo specialisto (darbui su vaikais) pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4. Buhalterio projektams pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
4.1. būtinas ne žemesnis kaip aukštesnysis išsilavinimas, įgytas iki 2009 metų, ar specialusis vidurinis išsilavinimas, įgytas iki 1995 metų;
4.2. būtina turėti ne mažesnę kaip 1 (vienų) metų profesinio darbo patirtį viešajame sektoriuje;
4.3. būti susipažinus su LR Konstitucija, LR darbo kodeksu, LR buhalterinės apskaitos, LR Biudžetinių įstaigų, LR Biudžeto sandaros įstatymais bei kitais įstatymais, LR Vyriausybės nutarimais, Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais, Mažeikių rajono savivaldybės tarybos sprendimais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų skyrimą ir mokėjimą bei Centro veiklą reglamentuojančiais norminiais teisės aktais;
4.4. būtina gebėti tvarkyti buhalterinę apskaita bei parengti reikalingus dokumentus biudžeto balansui ir finansų statistikai;
4.5. būtina mokėti dirbti Microsoft Office, Outlook, Exel programų paketais.
5.2. užtikrinti, kad asignavimų valdytojui teikiamas prašymas dėl papildomų asignavimų gavimo būtų pagrįstas;
5.3. užtikrinti, kad gavus iš asignavimų valdytojų sąmatų projektus, būtų atliktas pagrįstas planuojamų lėšų apskaičiavimas ir, jei reikalinga, būtų pridėti juos pagrindžiantys dokumentai;
5.4. tikrinti išmokų, įplaukų ir kitų finansinių operacijų dokumentų ir įrašų tikslumą;
5.5. vadovaujantis buhalterinės apskaitos principais, tvarkyti finansinių operacijų apskaitą;
5.6. naudojantis kompiuterių programiniais paketais, atlikti buhalterinius skaičiavimus;
5.7. gauti, rinkti, skaičiuoti ir saugoti apskaitos, sąskaitybos, statistinius, finansinius ir kitus skaitinius duomenis;
5.8. atlikti pagalbines su Centro reikalais susijusias pinigines operacijas;
5.9. padėti tvarkant apskaitos, sąskaitybos knygas;
5.10. atlikti išlaidų ir įplaukų skaičiavimus;
5.11. dirbti su priskirtais registrais ir programomis, užtikrinti asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų vykdymą;
5.12. konsultuotis su Vyriausiuoju buhalteriu nustatant ir sprendžiant darbe kylančias problemas;
5.13. vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio Centro direktoriaus pavedimus ir nurodymus, susijusius su jo darbo funkcijų vykdymu.
5. Pagrindinės ūkvedžio pareigas einančio darbuotojo vykdomos funkcijos:
5.1. planuoti ir organizuoti ūkio srities darbus;
5.2. teikti Centro direktoriui pasiūlymus dėl ūkio srities darbo organizavimo,
priešgaisrinės saugos būklės gerinimo bei darbuotojų, vaikų saugos sveikatos būklės
gerinimo;
5.3. organizuoti ir kontroliuoti Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojų darbą;
5.4. aprūpinti Centro darbuotojus organizacinėmis ir techninėmis darbo priemonėmis ir
tvarkyti asmeninių darbo ir apsauginių priemonių išdavimą darbuotojams, užtikrinti, kad
darbo patalpose būtų tinkamos darbo ir higienos sąlygos;
5.5. organizuoti Centro darbuotojų aprūpinimą darbo drabužiais ir avalyne, būtinu
inventoriumi, darbo įrankiais ir technika, teikti paraiškas viešiesiems pirkimams;
5.6. kiekvieno mėnesio pirmąją darbo dieną sudaryti ūkinių prekių, medžiagų, detalių ir
kitų prekių, perduodamų darbuotojams naudoti, sąrašą;
5.7. organizuoti Centro aprūpinimą baldais, inventoriumi, kanceliarinėmis, švaros ir
higienos priemonėmis, kontroliuoti, kad šios priemonės būtų tinkamos ir atsakingai
naudojamos, rūpintis jų remontu;
5.8. organizuoti ir užtikrinti Centro gerbūvio, aplinkos tvarkymo ir priežiūros darbų
savalaikį atlikimą;
5.9. vesti materialinių vertybių apskaitą ir užtikrinti jų apsaugą, atlikti materialaus turto
tinkamo eksploatavimo priežiūrą;
5.10. žymėti materialiojo turto inventoriaus numerius, vesti materialiojo turto apskaitą,
dalyvauti materialiojo turto inventorizacijose, teikti siūlymus komisijai pripažinti ilgalaikį
ir trumpalaikį turtą susidėvėjusiu ir netinkamu naudoti inventoriumi ir
dalyvauti organizuojant ir vykdant šio turto nurašymą, išardymą ir likvidavimą;
5.11. prižiūrėti Centro elektros ir šilumos ūkį, deklaruoti elektros, šilumos energijos,
vandens sunaudojimo prietaisų parodymus;
5.12. rūpintis apšvietimo, ventiliacijos, šildymo, kanalizacijos, telekomunikacijos ir kitų
sistemų tvarkingumu, prižiūrėti ir užtikrinti jų techninį stovį, organizuoti reikalingų
remonto darbų atlikimą;
5.13. kontroliuoti, kaip laikomasi teritorijos, patalpų, inventoriaus priežiūros atitikties
Higienos normoms reikalavimų;
5.14. vesti medžiagų, inventoriaus, ilgalaikio materialiojo turto bei vaikų aprūpinimo
drabužiais ir avalyne žurnalus;
5.15. užtikrinti, kad valstybinė vėliava įstatymų nustatytais atvejais būtų iškelta;
5.16. užtikrinti ūkio srities dokumentų valdymą, jų perdavimą į archyvą;
5.17. nustatytais terminais ir tvarka teikti medžiagų ir inventoriaus nurašymo aktus,
ilgalaikio turto nusidėvėjimo aktus;
5.18. vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio Centro direktoriaus nurodymus, glaudžiai
susijusius su jam nustatytų funkcijų vykdymu.
4. Asmeninio asistento pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
4.1. būtinas ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas ir (ar) įgyta profesinė kvalifikacija;
4.2. turi būti išklausęs ne mažiau kaip 24 akademinių valandų trukmės mokymus apie asmeninio asistento darbo ypatumus arba įžanginius individualios priežiūros personalo mokymus (ne mažiau kaip 40 akademinių valandų trukmės), jei neturi Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 6 dalyje nustatyto išsilavinimo arba nėra įgijęs socialinio darbuotojo padėjėjo, lankomosios priežiūros ar asmeninio asistento kvalifikacijos pagal socialinių darbuotojų padėjėjo, lankomosios priežiūros ar asmeninio asistento profesinio mokymo programą, arba nėra įgijęs socialinės veiklos darbuotojo kvalifikacijos;
4.3. būti susipažinus su LR Konstitucija, Socialinių paslaugų įstatymu ir kitais įstatymais bei juos įgyvendinančiais poįstatyminiais teisės aktais, profesinės etikos reikalavimais bei socialinio darbo principais;
4.4. būti pareigingas, darbštus, gebėti bendrauti ir bendradarbiauti su kitų įstaigų ir institucijų darbuotojais;
4.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
4.6. mokėti dirbti Microsoft Office, Outlook programų paketais.
5. Pagrindinės asmeninio asistento vykdomos funkcijos:
5.1. teikti asmeninę pagalbą asmeniui Sutartyje ar Trišalėje sutartyje nustatytomis sąlygomis;
5.2. nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo pasikeitusių aplinkybių atsiradimo dienos, raštu informuoti asmeninio asistento paslaugų teikėją apie pasikeitusias aplinkybes, turinčias (galinčias turėti) įtakos asmeninio asistento paslaugų teikimui, ir tik tokios apimties, kokia būtina asmeninio asistento paslaugos teikėjo teikiamoms asmeninio asistento paslaugoms užtikrinti ar kitus asmens pokyčius bei jo aplinkos pokyčius, kurie gali turėti įtakos paslaugų poreikiui, asmens sveikatai ar gyvybei;
5.3. nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo pasikeitusių aplinkybių atsiradimo dienos, raštu informuoti asmeninio asistento paslaugų teikėją apie asmens ir (ar) asmens atstovo skundus, prašymus, pasiūlymus, susijusius su asmeninio asistento paslaugų teikimu;
5.4. pateikti socialinio darbo organizatoriui ne vėliau kaip iki einamo kalendorinio mėnesio 5 d. ataskaitą apie per praėjusį kalendorinį mėnesį suteiktą asmeninę pagalbą;
5.5. atsižvelgiant į asmens poreikius, asmens galimybes ir Sutartyje ar Trišalėje sutartyje nustatytas sąlygas, suteikti asmeniui pagalbą namuose ir viešojoje aplinkoje, skatinti jo savarankiškumą, būtiną kasdieniame gyvenime;
5.6. atsižvelgiant į asmens poreikius, galimybes ir Sutartyje ar Trišalėje sutartyje nustatytas sąlygas, suteikti asmeniui individualią diskretišką pagalbą, susijusią su asmens higiena (padėti rengtis, maudytis, naudotis tualetu ir kt.);
5.7. atsižvelgiant į asmens poreikius, galimybes ir Sutartyje ar Trišalėje sutartyje nustatytas sąlygas, lydėti asmenį į sveikatos priežiūros ar kitas valstybės ir savivaldybės institucijas, įstaigas, organizacijas, užimtumo įstaigas, darbą, laisvalaikio praleidimo vietą;
5.8. atsižvelgiant į asmens poreikius, galimybes ir Sutartyje ar Trišalėje sutartyje nustatytas sąlygas, suteikti pagalbą asmens maitinimo procese (pamaitinimas, daiktų pakėlimas ir laikymas);
5.9. atsižvelgiant į asmens poreikius, galimybes ir Sutartyje ar Trišalėje sutartyje nustatytas sąlygas, suteikti asmeniui individualią pagalbą, adekvačiai reaguojant į aplinką ir siekiant užmegzti bei palaikyti socialinius santykius su ta aplinka (kalbėjimas, orientavimasis laike ir aplinkoje bei dienos režimo laikymasis, savivoka bei dienos režimo laikymasis, disponavimas finansiniais ištekliais, vaistų vartojimas, socialinis bendravimas, poilsis ir laisvalaikis).
5.10. vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio Centro direktoriaus nurodytus, susijusius su jo darbo funkcijų atlikimu.

Gimė 1967 m. kovo 2 d..
1985 m. baigė Panevėžio sporto mokyklą.
2005 m. Šiaulių universitete baigė socialinės pedagogikos ir psichologijos studijų programą, yra suteiktas socialinio darbo bakalauro kvalifikacinis laipsnis ir socialinio pedagogo profesinė kvalifikacija.
2016 m. Šiaulių universitete baigė viešojo valdymo studijų programą ir yra suteiktas viešojo administravimo magistro laipsnis.
2016-2020 m. Bendruomeninio pagalbos vaikams centro direktorė.
Nuo 2020 m. Mažeikių rajono šeimos ir vaiko gerovės centro direktorė.
Ištekėjusi.
