Konsultavimas ir informavimas ketinantiems tapti budinčiais, nuolatiniais globotojais, globėjais (rūpintojais), globėjais giminaičiais, įtėviais ar ketinantiems steigti šeimyną.
GIMK programos MOKYMAI būsimiems budintiems, nuolatiniams globotojams, globėjams, globėjams giminaičiams, įtėviams, šeimynoms, šeiminių namų darbuotojams.
Budinčių, nuolatinių globotojų, globėjų, globėjų giminaičių, įtėvių, šeimynų pasirengimo vertinimas globoti (rūpinti), prižiūrėti vaikus, įvaikinti pagal GIMK programą.
Socialinės konsultacijos: pagalba budinčių, nuolatinių globotojų, globėjų, globėjų giminaičių, įtėvių šeimoms, šeimynoms sukuriant ir palaikant saugius ir patvarius tarpasmeninius santykius, sprendžiant ugdymosi problemas, stiprinant gebėjimą bendrauti, vaikų saugumą. Pagalba sudarant palankias fizines, ugdymosi ir emocines sąlygas augti šeimai artimoje aplinkoje.
Psichologinės konsultacijos: teikiama psichologinė pagalba tėvų globos netekusiems vaikams, globėjams, budintiems, nuolatiniams globotojams, įtėviams, šeimynoms, įvairių sričių specialistams, besidomintiems įvaikinimo ir globos klausimais psichologinėje srityje. Konsultacijų metu stiprinamas vaikų psichologinis atsparumas ir psichikos sveikata. Prevencinėmis priemonėmis skatinamas saugios ir palankios aplinkos kūrimas, padedantis vaikui atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis, aktyviai bendradarbiaujant su jų tėvais (globėjais, rūpintojais). Psichologo veikla nukreipta į vaikų patyrusių emocines traumas, psichines raidos kompensavimą, jų asmenybės visumos, jausmų pusiausvyros atstatymą.
Globos koordinatoriaus pagalba: konsultacijos, kaip spręsti šeimoje kylančias problemas, kartu ieškant veiksmingų problemų sprendimo būdų (vaikų auklėjimo, ugdymo, sveikatos priežiūros, buities tvarkymo, konfliktų sprendimo klausimais) sudarant pagalbos šeimai veiksmų planą.
Pagalbos teikimo koordinavimas – socialinės, psichologinės, psichoedukacinės, psichosocialinės, teisinės, konsultacinės ir kt. vaikams, prižiūrimiems budinčių globotojų, globojamiems (rūpinamiems), įvaikintiems bei budintiems, nuolatiniams globotojams, globėjams (rūpintojams), šeimynų dalyviams ir įtėviams, jų pačių prašymu.
Savitarpio pagalbos grupių organizavimas: grupinės diskusijos, skirtos šeimoms, globojančioms vaikus, globėjams giminaičiams, įtėviams, budintiems, nuolatiniams globotojams, šeimynų dalyviams. Susitikimuose dalinamasi asmenine patirtimi apie buvusias ar esamas sunkias šeimynines aplinkybes, padedant vieni kitiems suprasti savo galimybes spręsti iškilusias problemas, naujai įvertinant situaciją bei kartu ieškant alternatyvių problemų sprendimo būdų
Socialinių ryšių su biologine vaiko šeima palaikymas: tarpininkavimas ir atstovavimas užmezgant bei palaikant kontaktą su biologine vaiko šeima ir artimaisiais. Periodinių susitikimų organizavimas, vaiko parengimas susitikimams, vaiko ir jo globėjų ar įtėvių interesų atstovavimas, užtikrinant saugią susitikimų aplinką.
Atokvėpio kriziniu atveju paslaugų organizavimas ir (ar) teikimas budintiems, nuolatiniams globotojams, esant poreikiui bei galimybėms – ir globėjams, nesusijusiems giminystės ryšiais, globėjams giminaičiams, šeimynos dalyviams.
Vaikų priežiūros paslauga
Vaikų priežiūros paslauga
5. Pagrindinės ūkvedžio pareigas einančio darbuotojo vykdomos funkcijos:
5.1. planuoti ir organizuoti ūkio srities darbus;
5.2. teikti Centro direktoriui pasiūlymus dėl ūkio srities darbo organizavimo,
priešgaisrinės saugos būklės gerinimo bei darbuotojų, vaikų saugos sveikatos būklės
gerinimo;
5.3. organizuoti ir kontroliuoti Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojų darbą;
5.4. aprūpinti Centro darbuotojus organizacinėmis ir techninėmis darbo priemonėmis ir
tvarkyti asmeninių darbo ir apsauginių priemonių išdavimą darbuotojams, užtikrinti, kad
darbo patalpose būtų tinkamos darbo ir higienos sąlygos;
5.5. organizuoti Centro darbuotojų aprūpinimą darbo drabužiais ir avalyne, būtinu
inventoriumi, darbo įrankiais ir technika, teikti paraiškas viešiesiems pirkimams;
5.6. kiekvieno mėnesio pirmąją darbo dieną sudaryti ūkinių prekių, medžiagų, detalių ir
kitų prekių, perduodamų darbuotojams naudoti, sąrašą;
5.7. organizuoti Centro aprūpinimą baldais, inventoriumi, kanceliarinėmis, švaros ir
higienos priemonėmis, kontroliuoti, kad šios priemonės būtų tinkamos ir atsakingai
naudojamos, rūpintis jų remontu;
5.8. organizuoti ir užtikrinti Centro gerbūvio, aplinkos tvarkymo ir priežiūros darbų
savalaikį atlikimą;
5.9. vesti materialinių vertybių apskaitą ir užtikrinti jų apsaugą, atlikti materialaus turto
tinkamo eksploatavimo priežiūrą;
5.10. žymėti materialiojo turto inventoriaus numerius, vesti materialiojo turto apskaitą,
dalyvauti materialiojo turto inventorizacijose, teikti siūlymus komisijai pripažinti ilgalaikį
ir trumpalaikį turtą susidėvėjusiu ir netinkamu naudoti inventoriumi ir
dalyvauti organizuojant ir vykdant šio turto nurašymą, išardymą ir likvidavimą;
5.11. prižiūrėti Centro elektros ir šilumos ūkį, deklaruoti elektros, šilumos energijos,
vandens sunaudojimo prietaisų parodymus;
5.12. rūpintis apšvietimo, ventiliacijos, šildymo, kanalizacijos, telekomunikacijos ir kitų
sistemų tvarkingumu, prižiūrėti ir užtikrinti jų techninį stovį, organizuoti reikalingų
remonto darbų atlikimą;
5.13. kontroliuoti, kaip laikomasi teritorijos, patalpų, inventoriaus priežiūros atitikties
Higienos normoms reikalavimų;
5.14. vesti medžiagų, inventoriaus, ilgalaikio materialiojo turto bei vaikų aprūpinimo
drabužiais ir avalyne žurnalus;
5.15. užtikrinti, kad valstybinė vėliava įstatymų nustatytais atvejais būtų iškelta;
5.16. užtikrinti ūkio srities dokumentų valdymą, jų perdavimą į archyvą;
5.17. nustatytais terminais ir tvarka teikti medžiagų ir inventoriaus nurašymo aktus,
ilgalaikio turto nusidėvėjimo aktus;
5.18. vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio Centro direktoriaus nurodymus, glaudžiai
susijusius su jam nustatytų funkcijų vykdymu.
4. Asmeninio asistento pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
4.1. būtinas ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas ir (ar) įgyta profesinė kvalifikacija;
4.2. turi būti išklausęs ne mažiau kaip 24 akademinių valandų trukmės mokymus apie asmeninio asistento darbo ypatumus arba įžanginius individualios priežiūros personalo mokymus (ne mažiau kaip 40 akademinių valandų trukmės), jei neturi Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 6 dalyje nustatyto išsilavinimo arba nėra įgijęs socialinio darbuotojo padėjėjo, lankomosios priežiūros ar asmeninio asistento kvalifikacijos pagal socialinių darbuotojų padėjėjo, lankomosios priežiūros ar asmeninio asistento profesinio mokymo programą, arba nėra įgijęs socialinės veiklos darbuotojo kvalifikacijos;
4.3. būti susipažinus su LR Konstitucija, Socialinių paslaugų įstatymu ir kitais įstatymais bei juos įgyvendinančiais poįstatyminiais teisės aktais, profesinės etikos reikalavimais bei socialinio darbo principais;
4.4. būti pareigingas, darbštus, gebėti bendrauti ir bendradarbiauti su kitų įstaigų ir institucijų darbuotojais;
4.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
4.6. mokėti dirbti Microsoft Office, Outlook programų paketais.
5. Pagrindinės asmeninio asistento vykdomos funkcijos:
5.1. teikti asmeninę pagalbą asmeniui Sutartyje ar Trišalėje sutartyje nustatytomis sąlygomis;
5.2. nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo pasikeitusių aplinkybių atsiradimo dienos, raštu informuoti asmeninio asistento paslaugų teikėją apie pasikeitusias aplinkybes, turinčias (galinčias turėti) įtakos asmeninio asistento paslaugų teikimui, ir tik tokios apimties, kokia būtina asmeninio asistento paslaugos teikėjo teikiamoms asmeninio asistento paslaugoms užtikrinti ar kitus asmens pokyčius bei jo aplinkos pokyčius, kurie gali turėti įtakos paslaugų poreikiui, asmens sveikatai ar gyvybei;
5.3. nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo pasikeitusių aplinkybių atsiradimo dienos, raštu informuoti asmeninio asistento paslaugų teikėją apie asmens ir (ar) asmens atstovo skundus, prašymus, pasiūlymus, susijusius su asmeninio asistento paslaugų teikimu;
5.4. pateikti socialinio darbo organizatoriui ne vėliau kaip iki einamo kalendorinio mėnesio 5 d. ataskaitą apie per praėjusį kalendorinį mėnesį suteiktą asmeninę pagalbą;
5.5. atsižvelgiant į asmens poreikius, asmens galimybes ir Sutartyje ar Trišalėje sutartyje nustatytas sąlygas, suteikti asmeniui pagalbą namuose ir viešojoje aplinkoje, skatinti jo savarankiškumą, būtiną kasdieniame gyvenime;
5.6. atsižvelgiant į asmens poreikius, galimybes ir Sutartyje ar Trišalėje sutartyje nustatytas sąlygas, suteikti asmeniui individualią diskretišką pagalbą, susijusią su asmens higiena (padėti rengtis, maudytis, naudotis tualetu ir kt.);
5.7. atsižvelgiant į asmens poreikius, galimybes ir Sutartyje ar Trišalėje sutartyje nustatytas sąlygas, lydėti asmenį į sveikatos priežiūros ar kitas valstybės ir savivaldybės institucijas, įstaigas, organizacijas, užimtumo įstaigas, darbą, laisvalaikio praleidimo vietą;
5.8. atsižvelgiant į asmens poreikius, galimybes ir Sutartyje ar Trišalėje sutartyje nustatytas sąlygas, suteikti pagalbą asmens maitinimo procese (pamaitinimas, daiktų pakėlimas ir laikymas);
5.9. atsižvelgiant į asmens poreikius, galimybes ir Sutartyje ar Trišalėje sutartyje nustatytas sąlygas, suteikti asmeniui individualią pagalbą, adekvačiai reaguojant į aplinką ir siekiant užmegzti bei palaikyti socialinius santykius su ta aplinka (kalbėjimas, orientavimasis laike ir aplinkoje bei dienos režimo laikymasis, savivoka bei dienos režimo laikymasis, disponavimas finansiniais ištekliais, vaistų vartojimas, socialinis bendravimas, poilsis ir laisvalaikis).
5.10. vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio Centro direktoriaus nurodytus, susijusius su jo darbo funkcijų atlikimu.
Gimė 1967 m. kovo 2 d..
1985 m. baigė Panevėžio sporto mokyklą.
2005 m. Šiaulių universitete baigė socialinės pedagogikos ir psichologijos studijų programą, yra suteiktas socialinio darbo bakalauro kvalifikacinis laipsnis ir socialinio pedagogo profesinė kvalifikacija.
2016 m. Šiaulių universitete baigė viešojo valdymo studijų programą ir yra suteiktas viešojo administravimo magistro laipsnis.
2016-2020 m. Bendruomeninio pagalbos vaikams centro direktorė.
Nuo 2020 m. Mažeikių rajono šeimos ir vaiko gerovės centro direktorė.
Ištekėjusi.