5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
5.2. turėti ne mažesnę kaip 5 metų vadybinio darbo patirtį;
5.3. turėti ne mažesnę kaip 3 metų dokumento rengimo, administravimo ir personalo valdymo patirtį;
5.4. būti gerai susipažinusiam su Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymu, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais darbų saugą ir sveikatą darbe.
5.5. turėti strateginio planavimo įgūdžių, gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti, analizuoti informaciją, rengti išvadas bei teikti pasiūlymu;
5.6. mokėti organizuoti ir planuoti pavaldžių darbuotojų ir savo darbą, gebėti dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje, bendrauti su žmonėmis vadovaujantis pagarbos žmogui, padorumo ir pavyzdingumo principais, savo elgesiu ir veikla nepažeisti etikos principų ir taisyklių;
5.7. išmanyti Dokumentų rengimo taisykles bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
5.8. mokėti vieną užsienio kalbų (anglų, vokiečių arba prancūzų);
5.9. turėti gerus darbo kompiuteriu (MS Office) įgūdžius.
6.1. organizuoja, kontroliuoja ir koordinuoja socialinių paslaugų sričiai nepriskirtų pareigybių – administratoriaus, viešųjų pirkimų srities, socialinių projektų srities, atviros jaunimo erdvės, teisininko veiklas;
6.2. kuruoja, koordinuoja ir kontroliuoja ūkinės srities funkcijas įgyvendinančių darbuotojų veiklą dėl Centro patalpų, įrenginių ir inventoriaus naudojimo, kad būtų užtikrintas visų dirbančių darbuotojų darbas laikantis saugos ir sveikatos darbe, higienos, priešgaisrinės ir civilinės saugos reikalavimų;
6.3. prižiūri, kontroliuoja ir analizuoja Centro vykdomus viešuosius pirkimus, teikia direktoriui pasiūlymus dėl viešųjų pirkimų organizavimo proceso tobulinimo;
6.4. skirsto pavaldžiam personalui darbus pagal jų pareiginius nuostatus ir kontroliuoja jų vykdymą;
6.5. kontroliuoja gaunamų materialinių vertybių atitikimą kokybės reikalavimams, techninėms specifikacijoms ir standartams, materialinių vertybių saugojimą;
6.6. užtikrina, kad energetiniai, materialiniai ir kiti ištekliai būtų naudojami racionaliai, ekonomiškai ir efektyviai; kontroliuoja Centro patalpų priežiūrą;
6.7. dalyvauja sudarant ir organizuojant Centro naudojamų remonto planus ir sąmatas, kontroliuoja jų eigą;
6.8. kontroliuoja švaros ir tvarkos palaikymą Centro patalpose ir teritorijoje;
6.9. teikia Centro direktoriui pasiūlymus dėl kuruojamų sričių darbo organizavimo tobulinimo, laiku informuoja apie iškylančias problemas;
6.10. kontroliuoja Centro transporto priemonių techninę būklę, jų aptarnavimą ir priežiūrą, saugojimą, nurašymą ir kitus su tuo susijusius klausimus;
6.11. koordinuoja informacijos apie kuruojamų padalinių teikiamas paslaugas ir veiklos pateikimą visuomenei;
6.12. Centro direktoriaus pavedimu dalyvauja įvairiuose renginiuose ir kitose institucijose, įstaigose ar organizacijose, atstovaujant Centrą ir reprezentuojant jo veiklą;
6.13. Centro direktoriaus pavedimu rengia raštų projektus, dalyvauja direktoriaus įsakymu sudarytų komisijų, darbo grupių veikloje;
7. Kuruojamais klausimais bendradarbiauja su Mažeikių rajono savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyriaus (toliau – Skyrius) specialistais, o taip pat su kitomis institucijomis, įstaigomis ir organizacijomis;
8. Vykdo kitus teisėtus Centro direktoriaus pavedimus;
9. Pavaduoja Centro direktorių jo kasmetinių atostogų, komandiruočių, laikino nedarbingumo ir kitais nebuvimo darbe atvejais;
10. Kuruoja klausimus susijusius su Centro darbuotojų įdarbinimu ir kvalifikacijos tobulinimu;
11. Kartu su teisininku ir padalinių vadovais analizuoja ir seka įstatymų pakeitimus ir teikia
pasiūlymus dėl vidinių dokumentų atnaujinimo ir tobulinimo.